Torna a la pàgina d'inici
 
 
 
  Notícies AFB
inici AFB - Notícies
     
  El farmacèutic és el professional expert en el medicament al món físic i també a l'online  
 

El professional farmacèutic és expert en el medicament i aquesta imatge ha de projectar-se també en el món online. Aquesta és una de les conclusions de la taula debat “De la Xarxa de Farmàcies a les Farmàcies en Xarxa” que va tenir lloc en el marc del 21 Congrés Nacional Farmacèutic celebrat a Burgos.

Si no has rebut aquesta notícia per e-mail recorda que has de donar el teu consentiment. Utilitza el següent botó Dona el teu consentiment  per fer-ho ara.

 
 
 
  • Empresarials: FEFAC | AFB | AFET | AFELL | AGFE
  • Categories: General | Eines digitals per a la farmàcia
  • Etiquetes:
  • Data de publicació: 08/10/2018 15:51:29
 
 

Recomanar i prescriure aplicacions mòbils

Mª José Cachafeiro, autora del blog la “Botica de Teté” i secretària de l’Associació de Professionals de la Farmàcia (ASPROFA),  assegura que el farmacèutic és un professional perfectament capacitat per recomanar i prescriure aplicacions mòbils de salut als pacients i al ciutadà.

Cachafeiro és autora de "La FarmAPPedia, catálogo de apps de uso y prescripción en la farmacia", una guia que selecciona app's de salut per a la farmàcia, tant per recomanar-les al pacient com per fer-les servir a la farmàcia. Cachafeiro ens ho explica en una entrevista publicada al número 10 de la Revista de FEFAC

Difondre continguts de qualitat

Virtudes Roig, farmacèutica titular d’UPFarmacia LA SAFOR de València i autora de El Blog de Pills, va incidir en la importància de la difusió de continguts d’educació sanitària en format infografia en sintetitzar els missatges clau i transmetre de forma gràfica i senzilla conceptes tècnics i complexos per al pacient.

Carmen Torres, autora de Farmalista, va apuntar, entre altres aspectes, la divulgació de continguts sanitaris en píndoles audiovisuals a través de plataformes YouTube, explicant el seu canal, en l’actualitat amb més de 5.000 seguidors, i un milió de visualitzacions. Segons aquesta experta, els continguts audiovisuals permeten oferir informació accessible a la població sobre l’ús correcte dels medicaments i sobre estils de vida saludables i va subratllar la importàia d’aportar valor a l’usuari.

Comptar amb una estratègia digital

Gemma Herrerías va destacar la importància de comptar amb una estratègia digital i no només estar en xarxes socials sinó destacar en iniciatives de generació de continguts gratuïts.

 
 
   
   
     
     
 
Web patrocinada per:
Associació de Farmàcies de Barcelona - C/ Casanova, 84-86, Entr. 1ªC - 08011 Barcelona - Tel. 93 323 24 22 - Fax 93 454 61 77 | afb@afb.cat